Oświadczenie kierownictwa przedsiębiorstwa odnośnie
polityki w zakresie jakości.
Bliskość do klienta i profesjonalność stanowią podstawę naszego
sukcesu.
Jakość stanowi podstawę spełnienia wymagań.
Na pierwszym miejscu znajdują się wymagania naszych klientów.
Zadowolenie klientów jest decydująca podstawą przyszłych sukcesów.
System zarządzania jakością
Utrzymujemy system zarządzania jakością na podstawie międzynarodowej
Normy ISO 9001:2000. System ten jest udokumentowany w podręczniku
zarządzania jakością oraz w poniższych opisach procesów i instrukcjach
wykonawczych. Nie opisano w nich elementów dotyczących projektowania
i konserwacji, ponieważ w naszym przedsiębiorstwie projektowanie
nie jest sprawą istotną, oraz nie prowadzimy własnej konserwacji
naszych wyrobów.
Obowiązek
Kierownictwo przedsiębiorstwa zobowiązuje się, oraz zobowiązuje
wszystkich pracowników, do aktywnego zastosowania i bieżącego
korygowania tego systemu. Cała działalność musi być nakierowana
na osiągnięcie celów przedsiębiorstwa.
Zobowiązanie
Wszystkie ustalenia, zawarte w podręczniku zarządzania jakością
oraz w opisach procesów i instrukcjach wykonawczych, są wiążącymi
dyspozycjami.
Dojrzałość pracowników
Nie chcemy oczywiście żadnej surowej "służby według przepisów"
lecz pracowników myślących, którzy respektują dyspozycje lub dopasowują
je do wymagań.
Zadowolenie naszych pracowników jest dla nas ważną sprawą. Wspieramy
je przez osobiste rozmowy i włączenie pracowników do aktualnych
zdarzeń.
12.05.2005
Kierownictwo Firmy Protech Sp. z o.o.